تحميل رواية علاقة محرمة كاملة pdf | بقلم حازم محمود - الفصل الخامس
# علاقه_محرمه
# الجزء_الخامس
وصلت بيت اهلي بحط رجلي 🚶
في الشقه وقعت محسيتش بنفسي غير وانا عالسرير وبصرخ ومش عارفة حصلي اي وحاسة اني هموت ومش فاهمه اي حاجة بصرخ وبس
ماما تشوفني وتعيط وبابا يعيط وجبولي دكتور كتبلي على علاج🥺 وقولهم عندها صدمه ولازم ترتاح وسالوني مالك طيب رودي علينا يابنتي طمنينا عليكي 😪
مش عارفه اتكلم انام واصحا
من النوم اصرخ يدوني مهدئ وانام
بابا مستحملش يشوفني كده 💔
اتصل بياسر وطبعا ياسر واهلو!! اتهموني اني بخونو ووسرقتو 😈
بابا مش مسدق قال ازاي
انتو كدابين انا مربي بنتي!!!
بنتي مش هتعمل كده
قالولو بنتك خاينه وحرميه واحنا مش عايزنها تاني وورق الطلاق هتوصلها
وخليها تبعد عننا عشان منفضحهاش😱
بابا قالو اي الي انت بتقولو ده بنتي متربيه ومتعملش كده بقولك ياولاد .........😡
وقفل معاهم !!!!!
بابا قعد علي الكرسي
وطلع ماما بر الأوضة قالها اطلعي واقفلي الباب. .
وقعد معايا يتكلم😪
وقالي احكيلي
اي الكلام الي بيقولو جوزك ده يااماني
اتكلمي قولي اي حاجه متسكتيش كده 🤐
متفضحناش
قولي يابنتي الحقيقة وطمنيني
هزيت براسي وقولتو كدابين يابابا
كدابين متسدقش في بنتك كده🥺
بابا قالي يابنتي انا مصدقك اكيد بس انا لازم اعرف كل حاجه
....انا مش قادره اتكلم وبابا شاف اني مش قادره حتي انطق
قالي ارتاحي شويا ونتكلم تاني واعرف منك كل حاجه
حصلت بالتفاصيل👌
بابا طلع وسابني 🚶
انا فضلت اكلم نفسي
لازم اقوم واكون قويا واجيب حقي منهم🥺💔
عدا يومين وانا بيقت احسن من الاول
وبابا قعد معايا
قالي ياله يااماني قولي الي حصل كله ومتخبيش حاجه
قولتلو من اول يوم اكتشفتهم لحد ما طلعوني من البيت😈
بابا اتصدم قالي ازاي ازاي
معقول في كده
انا ازاي جوزتك لشيطان😈 زي ده!!
انتي مش كنتي قاعده وسطهم ازاي مقولتيش ليا من الاول ولا حتي قولي لامك عشان مكنتيش وصلتي للمرحله دي !!!!
يااماني لو حد عرف حاجه راسنا هتبقا في الطين ؛؛!!!!!
اماني.... مكنتش عارفه اتصرف يابابا😪
ابو اماني : يابنتي هما كمان لبسوكي انتي التهمه دي😡
بصي يابنتي هما مش هيتكلمو عشان هو عارف الحقيقة وهيقول لاهلو بلاش عشان كانت مراتي!!
ده كلب واكيد هيبقا خايف من اي كلمه منك حتي لو محدش سدق هيخاف الموضوع حتي يتفتح وحد يتكلم أو يشك فيهم 🤐
احنا مش قد الناس دي !!!
لو اتكلمنا هيفضحونا يابنتي واحنا محلتناش غير شرفنا🥺
اماني: يعني ايه يابابا نسكت والي عملو فيا ده هسكت 🤐على حقي يابابا😪
ابو اماني: حقك هيجي يابنتي متخفيش انتي اهم حاجه خلصتي منهم دلوقتي واصبري
اماني: ماشي يابابا 🥺
فعلا انا سمعت كلام بابا وسكت وفضلت أقاوم واحاول اعيش وطلعو من حياتي !!
بقيت اصلي وادعي أن حقي يرجعلي 🤲
ومرت الايام ورجعت من تاني احسن الأول رغم اني وجهت صعوبات كتير اوي وياسر بعتلي ورقة الطلاق💔
وخلصت منو
وكويس أن بابا وماما صدقوني 🥺
ووقفو جنبي لحد
ما وقفت على رجلي وبقيت احسن من الاول💪
..فضلت ادور علي شغل علشان اضيع وقتي!!
كل ما بفكر بالي مريت بي بتعب من الي شوفتو وحصلي 💔
لحد ما لقيت شغل في محل ملابس واشتغلت في 😌
وكان صاحب المحل محترم جدا
وعدا حاولي شهر علي شغلي وانا مرتاحه ونفستي رجعت تتحسن عن الاول 🤫
وصاحب المحل كان ديما بيبصلي كتير اخت بالي منو 😳
نظراتة حسيت كان كلها حب 😪
بس انا للاسف مكنتش بفكر في اي حاجه ولا كنت عايزه احس تاني
وهو ديما يكلمني وانا متجاهله تماما كلام شغل وبس
اخد رقمي عشان لو في حاجه يكلمني 🤫
رن عليا مره وقولتو لو سمحت متكلمنيش غير لما تكون حاجه تخص الشغل وبس 👍 بعد اذنك
قالي خلاص ماشي انا اسف🥺
انا كمان مبقاش عندي ثقه في الحب ولا في الرجاله
مصدومة من الي حصلي
فضلت شغالة في المحل لمدت شهر ونص او شهرين تقريبا
كل يوم ادعي ان حقي يرجعلي 🤲 عن الي شفتو !!!
وعدت الايام على هذا الحال 🤐
في يوم روحت من الشغل وقاعده كده لقيت جارتي اسماء
كانت صحبتي
الي جنب بيت ياسر بتتصل بيا
هي كل فتره بتتصل تطمن عليا
رديت عليها لقيتها بتقولي الحقي يااماني شوفي حصل اي في بيت طليقك 😱 مصيبه😡 .........
حازم_محمود
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق