تحميل رواية علاقة محرمة كاملة pdf | بقلم حازم محمود - الفصل الثالث
دخلت أوضة النوم بتاعتي استغربت لقيت 😳 الأوضة مليانه ورد ونور هادي وقميص نوم جديد علي السرير ايه ده ولمين هو اول مره يعمل كده من يوم جوزنا🤦
انا قولتلو هبات عند ماما انهارده يبقا هو عمل كده ليه كان هيجبها اوضه نومي 💔 😱
لامستحيل معقول يعمل كده
دانا عمري ما حرمتو من حاجه من يوم ما اتجوزنا بلبس واي حاجه نفسو فيها بعملها💔
ليه يعمل كده ليه ومع مين اختو الحيوان لا حرام بجد انا تعبت ومش عارفه اعمل ايه 😪
بس انا لازم اعرف هيعملوا اي بالقميص ده وفي اوضتي 👌
...بعدها لقيت دخل ياسر عليا وسالني امك عامله ايه دلوقتي 🤔
قولتلو بقت كويسه قلت اجي
عشان انت مش بتحبني ابات بعيد عن شقتنا 😒
ياسر وأنا كنت حاسس انك هتيجي علفكره وعملتلك مفاجاه ايه رايك بقا
اماني :ده كله ليا انا معقول 😳🥺
ياسر:اه ليكي ياحبيتي مستغربه ليه وبعدين مالك متغيرة
بقالك كام يوم !!!!
حد مزعلك في حاجة قوليلي؟
اماني: مفيش بس كنت تعبانة شويه🤦
وزعلانة منك لأنك مجبتليش هدية في عيد ميلادي ولا افتكرتني ؛!
لا وكمان ده كان من يومين ومفكرتش حتي تقولي كل سنة وانتي طيبة😒
ياسر :لا طبعا انسا ازاي امال انا عامل كل ده لمين يا حبيبتي
انا حبيت اعملك مفاجاه واشوفك هتعملي ايه لما تعرفي اني
نسيت عيد ميلادك 😔
انتي عارفة يااماني اني مضغوط في الشغل الايام الي فاتت بس قولت النهارده لازم اعملك مفاجاه عشان متفكريش في الي انتي فكرتي في ده دلوقتي وتقولي نسيتك😪
انتي مش بتحبيني ولا بتحسي بيا!!
اماني .انا مبقتش احس بيك ياياسر 🤨😒
معقول دانت حبيبي
.. انا بس زعلت لما نسيت عيد ميلادي وخلاص طالما انت كنت عاملي مفاجاه واتاخرت عشان كان غصب عنك انا مسمحاك
وكتر خيرك؟
خلاص انا مش زعلانة منك ياحبيبي 👏💔
ياسر : اهم حاجه انك تكوني مبسوطه يااماني انتي عارفه انا بحبك قد اي
اماني :اكيد عارفه ياياسر 🤐💔
وبعدها باسني وخرج من الاوضه قالي انا نازل تحت شويه وجاي تكوني اختي شور 🚶
مشي حسيت انو كان مبسوط
لان اطمن اني مش عارفة حاجة
عن علاقتهم ...
انا قفلت الباب عليا وفضلت اعيط😪
لان بنسبالي ده شي صعب جدا
ياسر كان اكتر شخص بحبة وبحترمو يحصل منة كدا كان نفسي يطلع كبوس وافوق منو بقا😡
أخدت شور ولبست قميص نوم علشان محسسوش باي شي لان عارفة مش هيعمل حاجة معايا زي كل مره ماهو طبعا مش محتاجلي
ااخت شور وخرجت من الحمام
سرحت شعري وبعمل ميكب 🤦
فجاء لقيت ياسر وانا قاعدة
دخل وحط ايدو على جسمي وقالي وحشتيني اوي انا جسمي اشعر لان مش متعودة علي كدا منو وخصوصا الفترة الي فاتت قالي لازم نحتفل اليله دي سوا
بعيد ميلادك 😯
واااو القميص تحفه عليكي ايه رايك في زوقي بقا 😉
حلو يا ياسر عشان انت الي جايبو
حضني اوي وفضل يبوس فيا💔
....انا مكنتش حابة يلمسني بعد الي حصل منوا ولا طايقه ريحتو حتى 🥺 بس غصب عني مش لازم يحس باي حاجه دلوقتي عشان مش معايا دليل!!!!!
اماني :ياسر خليها غير اليله عشان انا تعبانة عشان خاطري
وعايزة انام مش قادره
ياسر:طالما تعبانه متظبطة كده لمين بقا 😡
فجاه لقيتوا شالني وحطني علي السرير وانا مش عارفة اعمل اي
بقول لنفسي ياريتني ما لبست القميص ونمت علطول 😪
ياسر : مالك بتفكري في ايه دلوقتي مش وقت تفكير بقا خليكي معايا
اماني: معاك ياحبيبي معاك 💔
وهو زي ما يكون متعمد انوا ينام معايا ومسبنيش غير لما ........ ..... .........
كانت ليلة جميلة 😪 بس بعد شويا افتكرت علاقتو مع اخته وسمعت صوتو هو وفي حضني
اتجننت وعقلي عمال بيفكر ياترا كان بيعمل معاها زي ما عمل معايا كدا كرهت نفسي اوي💔
انو خليتوا يقرب مني ويلمس جسمي تاني 🥺
قومت دخلت اخت شور وخرجت من ألحمام لقيتو قاعد قالي نعيمآ ياحبي ايه رايك في الليله جامده صح
.....اممممم كويسه يا ياسر
ياسر: ياسلام كويسه بس دانتي كنتي جامده وبصراحه انا انبسطت اوي معاكي النهارده
وانتي كمان كنتي مبسوطه انا عارف 😉
اماني: اه كنت مبسوطه ياياسر
هنام بقا عشان تعبانه وعندي صداع قالي ماشي نامي وانا هاخد شور
انا نمت وصحيت الصبح لقيتو نايم جنبي قولتلو مش هتروح الشغل قالي لا اجازه النهارده
قومت قولتلو ماشي هغسل وشي وهنزل عشان اجهزلكم الفطار
طلعت حضرت الفطار
وياسر بعدها بشويا
نزل
وقعدنا كلنا مع بعض وفطرنا انا واهلو
بعدها ياسر خرج 🚶قال أنا رايح مشوار
وانا روقت البيت واخته لقتها بتهزر معايا اطمنت اني معرفتش حاجة وروقت معايا البيت
انا كان لازم اعمل نفسي مش عارفة حاجة 🤐
ومرت الايام وانا برضوا عاملة نفسي مش عارفة حاجة
لحد ما جه اليوم الي اطمنوا من ناحيتي ان مفيش حاجه
في يوم بقا سهرنا مع بعض زي كل مره وبدل طبعا مايقولي ادخلي نامي علشان انا عايز اختي في موضوع مهم دخل معايا شقتنا💔 وقعدنا شويا مع بعض لقيتو بيقولي ياله نامي عشان عندي شغل الصبح بدري 🥱
قولتلو ماشي تصبح على خير
نمت وهو عمل نفسو نايم لحد ما اتأكد اني نمت😴
وخرج من الشقة
واناا كنت عاملة نفسي نايمة 🥺 خرج بعديها وانا خرجت وراه🚶 وقفت بعيد شويا عشان ميحسش بيا لقيتو دخل الاوضه عندها وقفل الباب💔
.... قولت لازم انهارده افتح الباب عليهم لازم اشوفهم بيعملو ايه وافضحهم المره دي 😡
قربت على الباب 🙆 😪
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق